tisdag 27 mars 2012

Vid Poolen - Thailand dag 12 & 13

De sista två dagarna var vi mest vid poolen. Vi gick och fick lite massage, J fick med massage samtidigt som mig och han njöt ordentligt av det kan jag säga. Jag var och tog manikyr och pedikyr en av dagarna, vilket kostade 75 sek. Lagom pris det. :)

På torsdagen åkte Matilda hem (barnens lekkamrat) så de var lite bekymrade över att de inte hade nån att leka med de följande dagarna innan vi skulle åka hem. Men de hittade andra barn att leka med vid poolen.

Dag 12 i Thailand, dvs den 22 mars messade jag lillebror Robert som fyllde 25 år och gratulerade honom så gott på födelsedagen. Den dagen simmade jag även 50 länbgder i poolen, ca 1250 meter.

Dag 13, dvs fredagen, simmade jag 1750 meter, så att jag skulle komma upp i 10 km simning under semestern. Jag är stolt över mig själv att jag kom mig för att att göra det. Trodde jag inte själv faktiskt.

På kvällen började jag att plocka ihop lite grejer vi inte skulle behöva ha dagen efter så att det redan var klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar