tisdag 27 mars 2012

Lätt stressad igen

man kan nog säga att det har gått i ett idag, både på jobebt och hemma. På jobbet har det varit besök och möten hela dagen och jag har haft fullt upp med att hinna ikapp och fundera på vad jag höll på med innan jag åkte på semester.

Efter jobbet kom jag lagom hem, tog en kaffe men mannen och kompisen som kom förbi för lite skitsnack. Bytte om och kastade mig iväg på avslutningsmiddag för den gamla kassören i Kolsva IF, så nu är jag kassör istället. Ska bli kul och intressant och alltid bra att visa barnen att vi intresserar oss för det de håller på med. Dessutom är det ju en erfarenhet till, och erfarenhet är alltid bra att ha!

Har nu bloggat klart om semester och tror jag har fått med det mesta.
Det är dags att duscha och sova och göra sig redo inför ännu en arbetsdag imorgon.

Tack och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar