tisdag 27 mars 2012

Tillbaka till verkligheten igen

Måndag och verkligheten kom tillbaka. Dags att pallra sig iväg till jobbet igen och skoal respektive förskola för barnen. Att vakna var inget problem varken för mig eller barnen, N pratade med mig strax efter halv 5 på morgonen om att hon var hungrig så då gick vi upp och gjorde frukost. J kom snart upp även han och åt. Det var en relativt lugn morgon eftersom vi kom upp så tidigt. Maken stack iväg på jobb och jag lämnade barn och fortsatte till jobbet.

Där var det full fart och det tog nog hela ¨dagen att kolla upp var vi är på måndagen och vad som hänt medan jag varit borta.

Direkt efter jobbet var det dags att hämta barn på fritte och förskola, lämnade av sonen hos en kompis och fortsatte till Malmahallen för barngymnastik mellan kl 17 och 18!

Kan säga att jag inte var särskilt stöddig på kvällen. Var ganska mör och somnade ovaggat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar