tisdag 27 mars 2012

Sonens studiedag- Thailand dag 10

På tisdagen var det dags för sonen att börja med de "läxor" han ahde med sig från skolan. han var itne alls särskilt nöjd med det men gjorde dem iaf. Jag blir så stolt och lättade när jag ser hur duktig och lätt han har för att lära sig saker i skolan. Det är skönt att han tycker det är roligt för det mesta och inte redan nu tycker det är jobbigt och tråkigt.

Förutom att sonen pluggade så spenderades tisdagen vid poolen eftersom vi på onsdag skulle iväg till en ö och snorkla. Det var skönt att ta det lugnt men ungefär här började jag att blir ordentligt rastlös. Natten innan tror jag det var, som jag började drömma om att jag städade kylskåpet och sånt hemma. Här började min hemlängtan komma mer och mer, konstig som jag är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar