tisdag 27 mars 2012

Thailand Dag 7- Hem från Koh Chang

På lördagen skulle vi åka tillbaka till husen igen och lämna Koh Chang för den gången. Vi åt frukost på hotellet, checkade ut och gick ner till stranden. Vi åt lunch där och jag provade på kokosvatten - ingen höjdare alls måste jag säga. Det får vara hur nyttigt som helt... men inte sjutton var det gott!!

Det började mullra och åska lite medan vi var kvar på Koh Chang så vi började plocka ihop våra saker, duschade av oss saltet och tog en taxi till piren för att åka med färjan tillbaka till fastlandet igen och invänta taxin tillbaka till Bhan Phe. Det var otroligt varmt och vi var helt slut när taxin väl kom vid kl 16.
Tror att vi alla sov på vägen tillbaka, för en gångs skull har jag för mig att vi hade en taxichaufför som faktiskt kunde köra bil som folk ;-)

Väl tillbaka vid husen så simmade jag 20 långder i poolen, ca 500 meter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar