måndag 26 mars 2012

Kim's Beach - Thailand dag 3

Tisdagen började jag med att simma 1000 meter och efter frukosten så upptäckte vi Kim's beach, det gick en "grisbil" dit gratis, bara man åt på restaurangen sedan, vilket vi självklart gjorde när vi var där. Där var det en fin och mysig strand som var städad, till skillnad från stranden som ligger 400 meter från husen där vi bodde. På Kim's fanns det solstolar och solbänkar med parasoll. Vi köpte lite sandleksaker på vägen dit så barnen byggde sandslott och lekte nästan hela dagen.

Mot eftermiddagen åkte vi hem till husen igen och åt på restaurangen som ligger på området. Det är kanontrevlig personal som är väldigt hjälpsamma och tillmötesgående.

Efter att ha varit på stranden lite så var jag lite röd på axlarna så det var bara att smörja sig med aloe vera gelen från Alpnaering som jag hade med mig. Superbra gel måste jag säga!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar