måndag 26 mars 2012

Thailand - Dag 2

Måndagen gjorde vi heller inte så mycket. I alla fall jag var ganska mör i kroppen fortfarande. Vi tog en taxi in till Bhan Phe som är den närmaste byn/stan och gick på en marknad som är på måndagar och torsdagar. Det fanns en hel del skräp, precis som på de flesta markander. J fick iaf ett set med t-shirt och shorts av farmor och farfar och N fick en massa hårgrejer som hon ville ha.

Maken, svågern och svärfar testade att äta syrsor och maken åt sköldpaddsägg och bet huvudet av en kackerlacka (vidrigt jag vet)!! Svågern tror jag spottade ut sköldpaddsägget han bet på till slut.

Det har varit alldeles för varmt för att gå ut och springa i Thailand men jag har iaf simmat en hel del.
På måndagen simmade jag 1000 meter på förmiddagen och 1000 meter till på eftermiddagen. Det resulterade i en röd panna som flagade dagen efter :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar