tisdag 1 november 2011

Studier och vardagen

Usch, nu börjar jag blir trött på mina studier. Detta är nog sista kursen, jag vet att jag har sagt det tidigare och jag kommer nog alldeles säkert slutföra iaf den andra kursen jag påbörjade tidigare, precis som jag jobbar på att göra med denna.

Skickade in inlämmningsuppgift 5 nyss. Hoppas verkligen på att den är ok direkt, orkar inte krångla mycket mera nu. Jag har gjort mitt bästa och mer än det kan jag inte göra. Nu ska jag och mina gruppkamrater ta tag i PMskrivandet snart så förhoppningsvis är det snart inlämnat och klart. Det vore sååå otroligt skönt.

Denna vecka har precis börjar men jag är otroligt trött. Somnade ca 20:30 igår om jag inte minns helt fel men var ändå trött och slut imorse. Tror faktiskt att det är hösten som slår sig på mitt humör och min ork. Det känns inte som att särskilt mycket går vår väg just nu, även om många andra har det bra mycket värre än oss så är det i vilket fall inte roligt, den ena utgiften efter den adra ramlar in, vi hade en sån bra sparplan som tyvärr föll totalt sedan sommaren då tvättmaskin och spis gick sönder, bilen behövde repareras lite och maken behövde köpa ny mobil då den andra gick sönder. Nu är det bildäck som inte är som de ska och annat krafs... ibland känns det helt enkelt rätt tröttsamt.

Men men, jag får fortsätta med träningen, den brukar rycka upp mig ur det mesta och får mig att piggna till lite. Zumban idag var kanonkul, var inte så många där men kul var det. Vi lär oss lite nya rörelser och steg varje gång så det gäller att vara på allerten (stavas det så)?!

Sov gott på er och hoppas ni får en bra morgondag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar