måndag 28 november 2011

Julen är på intågande...

nu ikväll har jag skrivit klart de flesta julkorten så att de är klara att skicka när det är dags...julgardinerna åker nog upp ikväll...  eller faktiskt så åkte de upp nyss... hehe... undertiden jag
chattade med syrran, och bloggar så satte jag upp dem... effektivitet eller bara idioti? Ja det beror
på vem man frågar. M på jobbet hade faktiskt en poaäng när hon sa att hon satt upp sina julgardiner,
de hinner ju bara hänga ca 1 månad innan de ska ner igen ju...så jag kastade upp mina jag med...

Dukarna och tomtarna får vänta... åtminstone tills efter julbaket och allt godis som skall göras.
Ska sätta mig och slå in lite paket till ungarnas paketkalender... får se hur mycket som fattas... det är nog en hel del. Kan faktiskt slå in lite pengar med, de gillar att spara mina barn :)

Har mailat läraren angående avslutning på den andra logistikkursen som snart inte går att läsa längre... så måste göra klart den snart om det någonsin ska bli klart.

Nej, dags att ta tag i saker och ting igen... ska kasta i lite ved i kaminen, dricka ännu en kopp kaffe, planera onsdagens mat och sedan krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar...

Natti natt på er

1 kommentar:

  1. Har du nåt gott förslag på julgodis, jag bakar alltid samma=( Linda

    SvaraRadera