tisdag 15 november 2011

GPS på ett handledsskydd??

Japp det är precis vad jag behöver.
Jag tappar bort det där handledsskyddet mest hela tiden tycker jag.

Jag skulle behöva det nu igen, börjar bli kall ute nu och då  börjas det igen
med handleden... blev ruskigt irriterad idag på jobbet. Jag klämde tummen på
nå konstigt vis när jag bar en bricka med muggar och kaffe och sånt på och
självklart tappar jag hela helvetet  (ursäkta uttrycket!) på golvet så kopparna går
sönder och bara blä!!!!

Så hem och tänkte ta fram handledsskyddet men tji fick jag. Har inte den blekaste aning
om vart det kan ha tagit vägen. Tror jag hade det sista ggn på jobbet men är inte ens
säker på det :(

Kan man sätta en gps eller nåt liknande på ett sånt? Jag skulle verkligen behöva det.

FÖr att göra kvällen extra bra så skulle vi enligt mail försöka diskutera kring vårat PM
ikväll vid kl 20. svarade strax före kl 20 att det gick bra för mig och loggade in på msn...
Klockan är nu 22:20 och fortfarande är inte någon av mina PMkamrater inloggade och inte har
de svarat på något mail jag har skickat heller... irriterad blir man.

Men imorgon kommer det bli en alldeles så jättebra dag, det har jag bestämt. Ska jobba och det ska
gå bra för att sedan hämta barn coh åka till lillebror på mat, kaffe och skitsnack. Så skönt. Måste bara komma ihåg att ta med och ge J hans medicin... de har ju hund och katt.

Nehe... duschen och sedan sängen...

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar