torsdag 3 november 2011

Full fart mot helgen...

Längtar till imorgon eftermiddag då helgen är nära. Ska bli skönt. Har varit en jobbig vecka på arbetet faktiskt. Är slö och trött, totalt omotiverad till att motionera, jag som skulle ta tag i livet igen... suck!! Men men.. jag ska... From måndag så är det inget godis eller kakor som gäller, knappt en dag i veckan ens... då blir man ju bara sugen sedan iaf. Min karaktär behöver infinns sig igen, jag mår ju faktiskt bättre om jag inte trycker i mig godis och kakor och annat skit hela tiden. Denna vecka får jag skylla på en av våra DC's, han kom med en stor burk med skumtomtar och en med halvsur godisar... så gott... och livsfarligt när det står på bordet hela tiden, arbetet går skit och datorerna krånglar... då är det ruskigt lätt att köra ner handen i burkarna för lite snabb energi ;)

Har kompletterat inlämningsuppgift 5 idag lite, var en liten kommentar jag lade till bara som svarade på lärarens fråga. Har varit helt vilsen idag sedan jag slutade arbetet. Kom hem til ett tomt och tyst hus eftersom älsklingarna är hos farmor och farfar för lite höstlov. Lagade mat och åt, och åkte sedan ut till barnen för att få kramas lite. Saknade dem så mycket idag. Jag brukar vanligtvis tycka att det är skönt för alla parter men idag saknar jag dem massor.

Nej jag ser att maken spelar lite spel på Facebook så jag ska faktiskt ge mig på att klå honom lite på det...

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar