onsdag 30 november 2011

Fritidsbesök

Idag gick jg hem kl 14 från jobbet, var så skönt att pallra sig därifrån lite tidigare idag.
Hoppas bara allt gick bra och att månden stängdes med bra siffror ;)

Anledningen till att jag gick tidigare var något så trevligt som att det var drop-in fika på fritids där sonen går. Så jag hämtade upp dottern på förskolan och Carro samtidigt så åkte vi dit tillsammans.

Efter en liten fikstund och prat med fritidspersonalen så tog jag med mig Carros yngsta son och mina barn med ner till ICA och skickade iväg systersonens fördelsedagspresent, han fyller ju på fredag så då behöver den ju vara där i England hos honom.

Sedan skyndade jag mig hem, så kom Carro och de andra busarna efter senare. Själv  Lämnade jag både Carro och barnen för att åka på massage i 40 minuter. LJUVLIGT!!!! Förhoppningsvis släpper värken i nacke, armar och axlar för ett tag.

Sedan var det bara hem och äta och sedan har jag och Carro julbakat enligt tidigare inlägg.

Tack och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar