onsdag 7 december 2011

Bebismys

Kastade mig snabbt hem från jobbet idag, hämtade barn och värmde snabbt på maten som var kvar sedan igår. Hade lite bråttom nämligen. Ville gärna komma iväg snabbt till lillebrorsan Robert och hans sambo för att mysa lite med deras dotter som såg livets ljus i söndags.

Det är den mest bedårande lilla tjej jag har sett på länge... fast det kan ju vara som så att jag är lite partisk. Tog ca 20 bilder med mobilen... och gosade så klart en hel del. Jag blir alltid så förvänad över att mina barn också har varit sådär små... känns så otroligt länge sedan. De blir ju genast så stora när man ser en sån liten baby.

Tror faktiskt att min alldeles egna prinsessa blev lite avundsjuk på att det kom en till prinsessa som konkurrerar om uppmärksamheten, nu är hon ju inte ensam tjej längre ;)

Men i bilen hem sa hon att hon vill att L ska vara hennes lillasyster och att hon vill bo med henne... så det får man väl se som ett positivt tecken ;)

Efteråt så fick jag sån enorm lust att röra lite på mig... jag äter och äter en massa skit men har inte orkat eller vågat träna eftersom att jag har varit förkyld och haft ont i halsen. Men efter att vi hade lagt barnen tog jag mig een rask promenad som blandades med en del jogging bara för att få känna på hur det kändes. Kändes väldigt bra måste jag säga. Hoppas bara på att det håller i sig.

Natti natt & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar