måndag 27 juni 2011

Klurande, bakande och fortsatta funderingar...

Klurar lite år mamma på ett exceldokument, det irriterar mig lite att jag inte riktigt får till det... men skam den som ger sig... får fortsätta klura, samtidigt som hon bygger upp det.
Nu har jag bakat igen. Jag gillar att baka och så är det ett bra sätt att hålla mig själv ifrån alla bakverk. Bakar jag tillräckligt mkt så blir jag inte ens sugen på det. Kanobra är det, jag bakar och fyller upp frusen tills alla fyller samt att det värsta av mitt sötsug försvinner. Idag blev det en misslyckad morotskaka och 2 cheesecakes.
Angående mina funderingar så fortsätter jag att fundera, på flera saker iof men mest på det som ligger närmast i tiden. Klippningen! Mina planer är ju att bli korthårig och det är ju bara håret och det växer såklart ut igen men iaf, jag har inte haft kort hår på hur många år som helst. Pagen jag hade i högstadiet räknas inte som kort. Nu är ju tanken att jag ska bli ordentligt kortklippt... men väldigt nervös är jag och har lite ångest, tänk om jag ångrar mig!!!! Jaja, jag har ju ungefär en vecka på mig att bestämma mig, men tror sjutton jag ska ta och klippa av mig detta helveteshåret...

kan ju inte bli mer än förbannat jävla fult ;)

Kram och god natt!!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Jag tycker inte att du ska klippa dig kort. Tror du kommer att ångra dig. Folk brukar säga att jag och Sandra är lite lika i ansiktsformen och det är ju din syster så... Jag har klippt mig riktigt kort några gånger och det har aldrig blivit bra. Sen får man vänta i evigheter innan det växer ut igen! Om du absolut vill ha kortare hår röstar jag för en axellång frisyr, inte så uppklippt, och eventuellt lugg. Du gör såklart som du vill men ett tips är att ta en bit i taget och känna efter. Kram

    SvaraRadera