måndag 20 juni 2011

Dagens positiva lista

har sett en tjej som hade en lista på vad hon irriterade sig på idag... jag tänkte göra det omvända, vad jag är tacksam och glad för, det ger lite bättre vibbar och gör mig lite gladare än att tänka på vad som irriterar mig.

1. är otroligt glad och stolt över min underbara familj.
2. är glad och tacksam över att vi båda har arbeten
3. är superdupertacksam över att vi har underbara vänner som alltid finns där när vi behöver dem.. NI ÄR GULD VÄRDA !!!
4. är lycklig över det faktum att familjen är hela, friska och krya
5. sist men absolut inte minst är jag otroligt stolt och tacksam över de underbart fantastiska barn jag och min man har skapat tillsammans. De är de bästa vi har och jag är väldigt tacksam över det faktum att jag har privilegiet att vara deras mamma. Älskar er båda busungar över allt annat!!

Jag säger God Natt och Tackar för idag samt önskar er alla en trevlig morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar