söndag 26 juni 2011

en bra helg

har det varit. Hela helgen. Däremot fick jg lite smak på shopping när vi idag sprang genom alla butiker, tog det vi skulle ha och sprang ut... jisses, har idag varit med om den snabbaste shoppingturen ever... och hälften fick jag inte handlat i ren chock ;)

Maken tror jag var relativt glad, shoppingturen gick ju relativt smärtfritt för honom eftersom den gick snabbt. Men själv skall jag ta och handla allt det jag glömde idag nu i veckan. Såna skor man tränar rumpan och låren av att gå i, easytone eller vad de nu tänkas heta, en cykelhjälm till mig samt en ny broms till mina inlines. Sonen behöver även en ordentlig påfyllning i garderoben till skolan börjar, så lite tid har jag ju ännu på mig ;)

Nej jag skall fortsätta läsa min bok innan det är dags att sussa för idag. Imorgon bitti är det min tur att ta hand om simskolan så får iaf liiite sovmorgon. Har varit skönt med flera kortveckor nu, lilla jag har behövt det väldigt väl kan jag säga, det har fått mig att klara av allt ännu en liten stund till... 6 veckor till med jobb innan det är dags för mig att gå på semester, men barnen har iaf en extra vecka med farmor och farfar... resten av semesterdagarna behöver sparas till Thailandsresan längre fram...

Natti natt på er och hoppas ni får en trevlig morgondag.
För er skull som har semester nu så hoppas jag på bra med sol imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar