måndag 20 juni 2011

tiden går fort...

vi är redan i slutet av juni, och det är snart bara 6 månader kvar till julafton ;)Kanske dags att börja handla julklappar... hehe skämt åsido. Var i hela friden tar tiden vägen, vissa dagar känns det som att jag inte hinner nåt efter jobbet... ja mer än laga mat och natt barn.

Idag var faktiskt en ganska ok dag efter jobbet. Lagade till lite ris och korvstroganoff för att sedan skjutsa iväg sonen som skall sova hos en kompis för första gången inatt... men det kommer nog gå kanonbra.
Dottern har fått sig en dusch, jag har hunnit med att träna lite. Började med att gå hem från C & J när vi lämnat sonen. Kände att jag behvöde röra lite mera på mig så gick ner i källaren och tränade tillsammans med Carmen Elektra ;) och sedan ett kort pass på crosstrainern. Jisses så svettig man blir på den sistnämda... speciellt när man inte har använt den på ett tag.

Ska nog försöka mig på ett pass på den imorgon men om vädret inte blir bättre, och så ska jag försöka övertyga mig själv om att gå ner och rensa ogräs på uppfarten... såååååå tråkigt, men ack så välbehövligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar