lördag 4 juni 2011

Långhelg och kanonväder!!

Vilket underbart väder vi har haft idag! Har legat vid svärföräldrarnas pool och solat och tagit mig ett dopp i värmen... kan säga att det känns på min rygg nu att jag har solat. Kommer ha ruskigt ont imorgon, och det är jag absolut inte van vid, brukar aldrig bränna mig vanligtvis.

Började dagen med att ta mig en ordentlig sovmorgon, Var bara dottern  hemma eftersom sonen ville vara kvar ännu en natt hos farmor och farfar. Båda barnen åkte dit i torsdags eftermiddag då farfar skulle vara ledig och sonen skulle ha blivit själv på förskolan. Då tog farfar dem istället på fredagen.

När jag väl orkade släpa mig upp ur sängen imorse så hällde jag i mig en första kopp kaffe och gjorde sedan iordning lite picknick och gick till lekparken dit även grannen med dottern kom efter en liten stund. Vi fikade och snackade lite skit, barnen lekte och sedan pallrade sig även min underbare make upp och gjorde oss sällskap i lekparken en stund innan vi åkte till svärförsäldrarna för att hämta med sonen hem.

Vi har hunnit med en hel del fast vi inte kom hem förrän vid femtiden idag. Gräset klippte mannen medan jag tvättat, fixat disken och lagade mat. Sedan tog vi en kubb-vända med barnen innan det var dags för dusch och sedan läggdags.

Vänne Carro kom förbi en sväng, behövde skriva ut några bilder, hon kommer bli såååå snygg när hon klipper sig i veckan... You go girl!!!!

Själv tampas jag med lite olika funderingar som jag ännu inte riktigt tagit beslut om ännu, jag vet hur jag borde göra för min egen skull och för mitt välmåendes skull, men det tar emot.. trivs ju så bra i övrigt...

Nej jag skall sluta fundera för idag och njuta av kvällen en liten stund till innan det är dags att sussa... är ju en dag imorgon med, som verkar innebära en lekpark, picknick, förhoppningsvis sol och så Carro och killarna och eventuellt lite grillning också.

Natti natt.

1 kommentar:

  1. Funderar också.La fram för och nackdelar...till slut (igår) efter lite bollande med R så tog jag fatt i det. Får se var det slutar. Nu är bollen i rullning iallafall :-) Kram malin

    SvaraRadera