måndag 6 juni 2011

Nationaldagen och välförtjänt vila...

det är vad jag har ägnat mig åt idag... läst lite, hälsat på lillebror med blivande fru (och lilla bebben i magen). Jo lagat mat då, och fakturerat lite åt pappa Bosse... men det är ju ganska så lite för att vara jag :)

Jo och så avslutade vi kvällen innan barnen skulle lägga sig med att hälsa på underbara granntjejen som fick hjärnskakning igår kväll när hon ramlade av gungan på vår tomt... stackars lilal tjej (antagligen får man inte säga att hon är liten till henne utan precis som Natta anser hon sig säkert vara jättestor). Hon såg ut att vara ok vilket var jätteskönt att se, man blir ju orolig när sånt händer.

Kvällen avslutade jag med en prommis med Carro, underbara människa som alltid följer med på promenad :)

Imorgon är det återigen dags för arbete. En fyradagsvecka blir det med en make på vift så det gäller att planera kvällarna ordentligt denna vecka...

Natti natti och sov gott. Hoppas ni alla får en underbar morgondag!!!!

Kram Annica

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma vännen !! Jag låg i sängen innan jag somnade och tänkte på hur skönt det är att äntligen ha hittat en riktig vän som man delar så mycket med. Vi har samma intressen och verderingar och har haft liknande barndommar helt underbart tycker jag så tack vännen att du finns för du är en för livet och det gör mig så glad och lycklig . Kram

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma gumman. Älskar våra promenader.

    SvaraRadera