fredag 1 juli 2011

Simskola & Helg!!!

Äntligen helg! Blidde kvar på jobbet ända till 17:45 idag, var lite grejer som skulle stämmas av... men till slut så fick även jag helg. Avis på C som går på semester nu, fast när de flesta kommer tillbaka så har ju jag min kvar då ;)

Idag var vi på avslutning på sonene simskola... man blir så stolt, och det verkar vara en mammas lott att man nästan börjar gråta så fort barnen lär sig nåt nytt... men men, bara nästan idag iaf... vänta till första skoldagen... dååå kommer jag böla!!!! Min stora pojke...

Veckan har väl i stort varit bra, imorgon blir det kalas på fm och sedan blir bi barnvakt åt brorsonen samt till kusinbarnet som båda skall sova kvar... mysigt värre. Vi ska ha myskväll på hög nivå tror jag, fast det kräver lite planering...

Jag och en vänninna diskuterade, under tiden vi tog en 5 kms promenad idag, det faktum att man aldrig riktigt bli nöjd med sig själv idag. Det kommer inte att spela nån roll om jag går ner några kg till som jag vill och tränar så jag får lite muskler med, jag kommer ju fortfarande tycka att det inte duger i mina ögon, varför e det så?? Nån som har nån bra förklaring??!!

Nej, nu skall jag sluta med såna funderingar för idag och krypa till kojs.
Natti natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar