tisdag 1 mars 2011

Träning

Åh vad jag älskar att träna, älskar känslan av att ha gjort något nyttigt, känslan av välmående efter att jag har tränat, känslan av att vara totalt slut efter en träning... därför var det kanon skönt att träna idag direkt efter jobbet. Mötte upp min underbara familj hos svärföräldrarna och då passade jag på att köra ett 20-minuterspass på deras crosstrainer... jag önskar att jag hade en sån hemma, speciellt vintertid när jag inte kan springa som folk. Nu är det alldeles för kallt, jag får ingen luft när jag är ute och springer.

Eller har något nåt tips på hur jag kan lyckas springa fast det är kallt?

Nej, jag skall ta och göra mannen sällskap en sväng, han börjar tycka att jag är asocial som tränar så mycket.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar