torsdag 3 mars 2011

Hem, barn & Träning

är en svår kombination att få ihop. Idag har jag spelat spel med barnen efter att jag kom hem från jobbet (farmor var hemma med barnen idag eftersom Johannes fått löss! se tidigare inlägg). Tur vi har farmor! Hon flexade på jobbet så jag kunde gå och jobba, annars hade jag nog fått jobba länge igår kväll för efter lunch idag skulle rapporteringen vara klar. Älsklingen kunde heller inte vara hemma, de åkte inatt och hämtade hem en massa grejer till jobbet och kommer väl hem sisådär kl 23 ikväll. Imorgon blir han iaf hemma men på måndag är det förhoppningsvis dags för oss båda att arbeta igen.


Jag kom hem och upptäckte efter att farmor åkt hem att kattjävlarna (ursäkta språket) kissat på mattorna i hallen samt ännu en gång bland barnens mössor och vantar. (Har dem i en fin korg på golvet i hallen, anser att man skall kunna ha det). Så kattkräken åkte ut en sväng medan jag dammsög och torkade golven i hela huset för att sedan avreagera mig ordentligt med ett Fit to Strip-pass på DVDn med Carmen Elektra i ca 50-55 minuter. Nu har jag precis fått i mig min proteindrink och ska ta och kasta mig i duschen så jag orkar med även morgondagen. Känns som jag har lite att ta tag i på jobbet, som har blivit undanskuffat ett tag nu.


Imorgon kommer barnens farbror David hem och det gillar dem, så det blir väl bus och så middag imorgon kväll hos farmor och farfar. Förhoppningsvis kan jag trycka in ett halvtimmespass på crosstrainern då med :)

Natti natt och ha en trevlig morgondag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar