måndag 28 mars 2011

Ny vecka vilket betyder.... BOKSLUT!!!!!

Japp så är det. Bokslut denna vecka och nästa vecka dyker revisorerna upp. Jag var inte alls särskilt stressad innan idag men men... jag pallar väl med det med. Det värsta jag kan ha gjort är väl något fel.

Jag var ut på en löpvända idag och det gick kanonbra. 4,68 km på 29:39 min. Det ska väl vara fan om jag inte kan springa mina 5 km på under 30 min, eller iaf springa hela mina 5 km den 17 maj. jag och vänninanna funderar på att springa blodomloppet senare i augusti samt att jag funderar på att cykla 3 mil i sommar. Det skall tydligen finnas ett lopp som är 3 mil. Vore kanon för mig som gillar att utmana mig själv.

Nehe, jag skall fortsätta glo på tv ett tag innan det är dags att sussa.

Natti natt.

1 kommentar:

  1. Jag har funderat på det där med cyklingen och är man två så kanske det blir skoj ju! Kan ju prova för att se om det är något man tycker är kul :-) vi får prata mer om det sen . Nu ska jag kurera mig från denna förkylning som grabbarna så snällt har gett mig haha

    SvaraRadera