söndag 13 mars 2011

Härlig helg

Har haft en kanonhelg som har inneburit både träning, kalas samt trevligt sällskap på promenad och framför melodifestivalen. Gårdagen bjöd på en ljuvligt vårväder och två barn som var utspridda hos olika vänner halva dagen. Själv tog jag med mig en tjejkompis och gick på promenad, såååå underbart var det.

En massa snack om träning, träningsaccessoarer, barn och familjeliv blev det. Precis vad jag behövde igår. Samlade på mig en massa energi som jag hoppas håller sig kvar väldigt länge. Ska ta mig en stärkande promenad även idag, kanske tom skulle ta mig till Arboga och kolla om tjejkompisen vill med ut så fort maken kommit hem från garaget. Vore trevligt. Vi träffas med alldeles för sällan tyvärr. Man hinner ju knappt med något när man arbetar heltid och har två ljuvliga barn.

Nu vill sonen att vi skall bowla lite på Wii så jag ska ta och gå och umgås lite med honom.

Hoppas ni alla får en bra dag!

1 kommentar:

  1. Ja du Annica! Det är supersvårt att få till det med kompisar när det är så mycket annat som ska hinnas med. Och jag är ruskigt dålig på att ringa också så jag får vara glad om jag har en enda kompis kvar om några år ;-)
    Härligt att du har haft en bra helg, det har jag också. Kram!

    SvaraRadera