lördag 5 mars 2011

Härlig vårdag med efterföljande myskväll

så har vår dag varit. Vi har varit i Arboga en sväng och handlat i Köping likaså.
Det har varit en underbar vårdag! Jag intalar mig iaf att det är vår nu.

Mellanlandade hemma en säng så maken fick göra sig iordning och jag städade ur bilen en sväng,
det är en ritual jag har när det börjar blir vår, hehe då städar jag för glatta livet.
Sedan fortsatte färden mot farmor och farfar för att träffa farbror David medan han är hemma.
Väl där passade jag på att låna crosstrainern ännu en gång. Tror jag skall åka och införskaffa
mig en egen imorgon, håller på att bli galen ;)

Eftersom jag tackat nej till kvällens fest blev jag hemma med barnen och hade en myskväll, de tittade lite på film medan jag lade mig i badet, sedan åt vi kycklingbitar tillsammans. Vi tyckte alla tre att det var mysigt.
Vi fortsatte kvällen med att titta lite på tv innan det var dags för busungarna att sova.

Själv sitter jag nu och tittar på a lot like love och bloggar... ngt jag hellre gör än sitter på en fest, tråkig som jag är!! Men men, det där med krogen och fester är inte riktigt min grej, det går visserligen lite i vågor och beror så klart på sällskapet men i stort så ör det där med alkohol inte min grej.

Nej jag skall ta och slösurfa lite innan filmen börjar igen.

Natti natt säger jag och önskar er alla en trevlig morgondag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar