onsdag 16 mars 2011

Spyende barn... varning för vidrigt inlägg nr 2!

Jaha så var det dags igen. Hämtade hem en spyende dotter från förskolan idag. De ringde kl 15:55 och sa att hon kräktes en massa så snabbt som att kastade jag mig in i min lilla golf och hämtade hem dottern. Sonen följde med grannen hem och skjutsades hem lite senare.

När jag och Natta kom hem började jag baka. Har snart helt slut på mjukt bröd så då tänkte jag att jag kan ju lika gärna baka eget när jag ändå är hemma. Så 3 långpannor med långpannebröd blev slutresultatet. Imorgon skall jag ge mig på att baka rosmarinbaguetter, det låter verkligen gott så helt klart värt att testa. Receptet finns på baksidan på förpackningen med torrjäst för matbröd ;)

Så resten av veckan blir jag ju hemma... de skall ju inte ha kräkts på 48 timmar så det är fredag kväll det... suck.
Men huvudsaken är att min prinsessa mår bättre snart... inte alls roligt när barnen är sjuka.

Nej jag skall lägga mig i sängen med barnen och ta det lugnt och glo på tv en stund.
Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar