tisdag 20 september 2011

Grattis syster yster på födelsedagen!!!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år... GRATTIS SYSTER YSTER PÅ XX-ÅRSDAGEN ;)
(lovade henne när hon var ute att inte skriva ut hennes ålder, hehe)

Min lilla tös är fortfarande sjuk. ligger runt 38 grader hela tiden... men det verkar vara något som går, har för mig att granntjejen med hade feber och var hängig förra veckan... Hon är ju pigg och så i övrigt, förutom febern då. Hon brukar ha feber i ca 1 men max 2 dagar men hon fick ju febern redan i söndags eftermiddag så nåt är det ju. Men men. Har hon feber så jobbar ju kroppen med det antar jag.

Det ser iaf ut som att jag får gå till jobbet imorgon. Maken är hemma då istället. Ska bli skönt faktiskt.

Idag har jag rensat lite här hemma, databordet var det jag tog tag i  idag. Har ni nån aning om hur mkt skit man har där, gamla cd-skivor sedan 1995 typ. bara skit. Kom på att vi glömt titta på Js skolkort på nätet men tror ni att vi hittar lappen om det då. Nej då... blev superirriterad och förbannad. Jag brukar ALLTID fylla i såna där lappar och ordna sånt på en gång, men nej så klart så gjorde jag nåt annat när lappen visades för mig och nu är den borta. Ännu ett bevis på att man ska göra saker på en gång, grrrrrr!! Hoppas på att få numret dit av en kompis så jag kan ringa eller maila om korten imorgon :(

Om en timme är det dags att packa ihop sig och gå på Zumba igen, nog är det träning alltid, och med tanke på hur mkt jag skrattar så tränar jag magen extra mycket... haha. Men innan det är dags för det så skall jag ta och riva lite morötter så min ljuvliga familj har det till lasagnen jag har gjort.

Tack för idag. Hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar