måndag 5 september 2011

Pluggar för fullt...

Att plugga är det jag förgyller mina kvällar med nu igen. Ska slutföra de två logistikkurserna jag påbörjade tidigare, men tar en i taget denna gången... blev liiite för mycket med familj, heltidsjobb, plugga halvtid och leda gymnastik... hann liksom inte med nåt kändes det som. Så nu tar vi det lite lugnare :)

Jag är inte alls lika stressad som tidigare, även om det kommer i perioder, men jag jobbar hårt på att slippa stressa. Nu vet jag att det säkert finns en väldans massa människor där ute som känner mig och som anser att jag fortfarande stressar mest hela tiden, men jag ger mig faktiskt på och säger att nej jag stressar inte alls lika mycket längre, jag planerar min tid bättre och tror inte alls att jag skall hinna med att göra ALLT varje dag. Varje dag har sina göromål.

För att återgå till studierna igen så har jag funderingar på att efter dessa kurser antingen fortsätta plugga logistik om jag gillar det, eller att fortsätta med byggnadstekniken (har läst en sån kurs tidigare, var ganska intressant faktiskt) men det får bli ett senare beslut.

Jag är ju verkligen en sån tjej/kvinna, eller hur man nu vill se på mig, som antagligen alltid kommer studera nånting i olika perioder. Jag gillar att lära mig nya saker, jag gillar att plugga och fundera över olika uppgifter och lösa problem. Men föreutom alla dessa intressanta kurser som finns på Sveriges alla olika högskolor och universitet så skulle jag vilja lära mig mera om löner och löneberedning... men men det får kanske skjutas fram ganska långt på framtiden, vem vet...

Nehe.. klockan är 22:02 och jag borde pallra mig i säng... ska läsa ett kapitel i boken så att jag förhoppningsvis kan göra klart den första uppgiften imorgon och skicka in den.

Kramar till er alla.. på återseende!!
/Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar