torsdag 22 september 2011

Torsdag

Jaha så var det redan torsdag. Veckan har gått fort. kan ju delvis bero på att jg vabbade i 2 dagar och har saker att göra hela tiden på jobbet. Men det är skönt. Då går tiden snabbt.

Fick mess från maken idag att på måndag är det dags att åka till läkaren med Johannes för att ta blodprov. Vi har bett om ett allergitest för att en gång för alla fastställa vad han faktiskt är allergisk mot så vi kan hantera det som gör att han mår dåligt och hela tiden är snuvig och svullen i näsan.

Har känt mig trött och seg den senaste tiden, men idag ska jag ta tag i mig själv igen och gå ner i källaren och träna Carmen. Förhoppningsvis orkar jag även med en kort löpvända efteråt. Jag har lärt mig att det är bra att springa efter träningen för då är jag helt uppvärmd inan löpningen.

Tack för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar