torsdag 8 september 2011

Självförtroende...

det har min son det... och det tackar jag gudarna för. Nåt har vi lyckats med ♥
Ha´n sa igår att mamma.. jag är bäst i min klass på att sjunga... jag svarade lite förvånat
(det kom nämligen helt ur tomma intet) att vem säger det? Det gör jag mamma... för jag tycker det!!

Så underbar son jag har. Jag hoppas verkligen att han håller fast vid den känslan. Fast han är bästaste sonen i hela världen precis som min dotter är bästaste dottern i världen!!

J kommer säkert att behöva det självförtroendet längre fram i livet så jag hoppas verkligen att han håller hårt i det. Jag som mamma kommer jobba hårt på att det ska bli så och faktiskt så är den lilla killen, för det mesta, väldigt duktig på att sjunga och har morfars musikalitet (heter det så???) tror jag...

Ända sedan han var liten har han 'lskat musik i alla dess former och han favoritprogram när han var yngre var Så ska det låta!!

Nu takcar jag för mig och önskar er alla en trevlig morgondag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar