måndag 19 september 2011

VABBAT

Har Vabbat idag. N såg pigg ut men har haft mellan 37,5 och 38 grader i feber hela dagen. Själv har jag pluggat lite och passat på att lämna in uppgift nummer 2. Jag har själv inte haft någon direkt ork till särskilt mycket. Men jag har å andra sidan inte haft så många måsten idag. Det blir vab även imorgon. Lilltova hade ca 38 grader när hon gick och lade sig idag

Har passat på att beställt lite julklappar. Till J & N. Nu ikväll var jag på ett Me&I party och handlade lite mera julklappar. Kläder till brorsonen T, samt till mina egna busar. Får bli julklappar även det. Tack för inbjudan Malin S! Trevligt folk och gott fika!!

Ska ta och kolla lite på H&M snart och se om jag kan hitta nåt snyggt till barnen  JW & JW. Lite pyssel cch sedan kläder blir nog bra. Det här med julklappar är ju svårt. Man vill helst slippa lägga ner en förmögenhet på alla julklappar men vill ändå inte sköpa något skit. Då tycker jag att kläder är bra. Går alltid åt ju. Leksaker har ju de flesta barn i vår närvaro i överflöd ändå.

Imorgon är det Zumbadags igen... sååå kul ju. Jag ska ta och göra en stor lasagne under morgondagen. Är alltid bra att ha i frysen och bara ta upp om det är nåt. Vad jag och lilltova ska äta till lunch är fortfarande ett frågetecken...

Nehe.. nu ska jag fortsätta min julklappsjakt... ha en trevlig kväll.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar