onsdag 14 september 2011

MASSAGE!!!

Har varit på massage idag. Visserligen brukar det göra delvis ont... men brukar mestadels vara skönt.Nu hoppade jag över förra månaden eftersom min härliga man behövde massagen bättre än mig, och jag hade ju 2 veckors semester så jag skulle ju ändå få vila högerarmen och axeln... det straffades jag för idag kan jag säga... det gjorde ruskigt ont i axeln när hon masserade. Ändå hade hon satt nålar innan och då brukar det vara mycket bättre... Nacken likaså. Hon flyttade rätt lite muskler som behagade ligga lite fel och det var inte alls någon särskilt trevlig upplevelse... har ont överallt i kroppen känns det som och axeln värker något förj***ligt... men men. Känner mig förhoppningsvis bättre imorgon när den har vilat några timmar...

Nu tackar jag för mig och kryper ner i sängen för att orka upp imorgon.
Studierna får vänta till imorgon istället, då tänkte jag att jag ska göra klart uppgift 2.

God natt och sov gott.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig med skolarbetet! Själv skulle jag nog aldrig orka plugga samtidigt som jag jobbar och sköter familjen. Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Tack Heidi... jag gör så gott jag kan... och vilja finns det gott om, även om orken saknas dagar som idag.

    SvaraRadera