måndag 7 februari 2011

Vilken j*vla dag!!!

Ja jisses, jag vet knappt vad jag skall säga om denna dagen... den känns som att den har varit
katastrofal från början till slut... men men så är väl vissa dagar helt enkelt.

Jobbet var väl ok, har en del som behöver hanteras och göras klart men är inte direkt stressad över det.
Direkt efter jobbet kastade jag mig in i bilen för att hinna åka till polisen och skaffa nytt pass inför
Englandsresan om ett tag. Det gick hyfsat snabbt och jag skyndade mig till de två olika förskolorna för att
hinna hämta barnen innan deras tid gick ut. Sedan direkt vidare till barnens gymnastik som jag är med och leder, tack gode gud så var huvudledaren där idag och skötte det mesta, är inte alls på topp!!

Efter gympan så självklart stressar jag och barnen hem för att de måste ju hinan äta innan läggdags kl 19.
Då börjar naturligtvis den envisa lilla damen vi har till dotter att tjafsa om maten, hon åkte en snabb vända in på sitt rum för att lugna ner sig, men kom sedan och åt iaf så hon slapp somna hungrig.

Denna dagen har verkligen tagit all energi jag hade, och lite till!!
Jag blir psykiskt slut av såna dagar och är väldigt glad att de inte kommer så väldigt ofta.

Nehe, dags att hänga tvätt och laga maten till imorgon och allt det där.
Hoppas att ni får en trevligt kväll.

2 kommentarer:

  1. Funkar det med sånt där automatfoto till passet? Har några foton kvar sedan jag skaffade nytt körkort men nu hörde jag att polisen vill ta egna foton.

    SvaraRadera
  2. Till passet tick jag ta kort på polistationen och fingeravtryck och sånt numera.

    SvaraRadera