tisdag 8 februari 2011

Ryck upp mig!!

Nu är det dags att jag rycker upp mig lite, känns som jag varit en aning nere ett tag nu. Har varit lite nostalgisk och sett tillbaka på hur det var förr... jisses så enkelt livet egentligen var när man gick i skolan (gymnasiet alltså)...ler. Fast det kan man ju inte göra hela livet.

Har att göra på jobbet, känns som att det redan nu är läge att stämma av saker inflr bokslut och allt sånt, iaf så gott jag kan.

Jobbade som sagt idag och direkt efter jobbet hämtade jag barn och körde sonen till Bollkul. Jag och dottern tog vagnen och tog ca 1 timmes promenad, det var jobbigt med skönt. Lite moddigt med sulky idag men med en helt del envishet och en massa ork så gick det.

Kom hem till dukat bord vilket var otroligt skönt. Mannen hade tom satt på en tvättmaskin :)
Konstogt att man kan bli så glad över något så lite. Eftersom dagen snabbt tar slut när man har fullt upp kastades barnen snart i säng efter mat och en kort saga. Själv tog jag tag i Wii Active träningen lite igen och körde 3 program, vilket var otroligt skönt, jag lugnar mig en hel del efter ett sånt pass.

Nehe... dags att göra älsklingen sällskap.
Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar