torsdag 17 februari 2011

Kroppen säger vila och så får det bli

så illa är det faktiskt. Oavsett om jag vill eller inte, vilket jag inte vill, så blev det en vilodag idag. Hoppade hopprep i 5 min men det räknas knappt... fast jobbigt var det. Har lånat ut flera träningsgrejer så Wii Active är uteslutet just nu, Carmen Electras Fit to strip är också den utlånad, och till svärföräldrarna för ett pass crosstrainer blev det inte heller...hmm. Har visserligen en DVD med rygg och magövningar men nej!
Vilodag får det bli.

Har haft en bra dag idag. Efter jobbet kom jag hem till så gott som dukat bord, älsklingen hade gjort amerikanska pannkakor så det enda jag behövde göra var att åka och köpa sylt. Passade på att hämta ut paketet med köksgardinen samtidigt medan jag ändå var på ICA. Blev helt ok i köket faktiskt.

Efter jobbet tog jag mig änstligen tid att svänga in på Lindex och köpa ett par nya badbyxor till sonen, hans har varit trasiga ett tag nu, men detta var en sån typisk grej jag glömde bort hela tiden, ända tills han skall och bada med förskolan... suck.

Imorgon kommer min kära syster hem till Sverige så jag ska tom vara ledig i 2 dgr nästa vecka för att hinna umgås en del med dem... nu vet jag kanppt om jag kommer hinna se dem på måndagen för den är fullbokad med olika möten men men. Har ju tisdagen... iaf på dagen för på kvällen är det möte på skolan inflör skolstarten i höst... och så ör det utvecklingsmöte på förskolan före det.

Onsdagen består av bokslutsmöte i Stockholm med chefen och massa annat folk inom koncernen skom jag har fattat det... aningen skrämmande måste jag säga...

Nehe, jag skall ta och njuta av denna vilokväll och ta en kopp kaffe och läsa en bok.

Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar