onsdag 16 februari 2011

Halva veckan avklarad!

Jaha så är det åter igen onsdag kväll och halva arbetsveckan är gjord.

Var ut på en löpvända igår medan sonen var på bollkul och man & dotter var hemma och lagade mat.
Men jag fick tyvärr avbryta löpningen efter ca 18 min... jag fick knappt nån luft. Det var visserligen aningen kallare än närjag brukar springa men jag blev ändå aningen irriterad på mig själv... men jag gick iaf i rask takt följande 35 min så helt värdelöst var det inte.

Idag blev det inte mkt träning, vi var till Ritz och fikade med grannen och hans dotter direkt efter jobbet och vi hann precis hem innan vi fick besök av lillebror med sambo och så lilla gullungen så klart. Halv 7 var det dags att åka och klippa mig, var riktigt skönt att bli av med lite hår.

Idag var det heller inte nån större träning att tala om, körde de obligatoriska situpsen, armhävningarna och ryggöningarna som jag gör måndagar, onsdagar och fredagar och som ingår i programmet jag har utmanat mig själv att göra.

Imorgon hoppas jag på att träna ordentligt en sväng iaf... men vi får väl se... lite ordentlig vila måste jag ju med få till nån dag.
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar