onsdag 25 april 2012

En fullspäckad dag

Idag är en sån dag då jag själv undrar hur i hela friden jag fick ihop denna dag.

Jobbade till 14:40, skyndade mig hemåt, fick ett mess under bilfärden hem om att det finns ett intressant ekonomjobb till mig, hem och eldade lite så det skulle bli lite varmt i huset,till ICA för att köpa juice till mötet lite senare, åkte vidare till skolan för utvecklingssamtal för J. Han satt tyst så mycket han kunde, vilket både jag och fröken var förvånade över. När han inte satt tyst så gnodde han sig i ögonen... pollenallergin gör honom trött och tjurig och det kliar i ögonen.

Från skolan halv 5, skyndade oss att hämta N på förskolan, hem och kastade in barnen i duschen, gav dem mat lite snabbt och sedan ringde det på dörren. Det var dags för styrelsemöte med Kolsva IF. Vi blev inte så många men trevligt i varje fall.

Är det någon som känner att de vill börja som ledare för barngymnastik eller något annat så hör gärna av er. Kolsva IF behöver alltid intresserade ledare.

Under mötet ringde telefonen, ett företag från Arboga som ringde om att de sökte ekonom och hade sett min CV på arbetsförmedlingens hemsida (trodde knappt folk tittade där längre när de söker folk) så han återkommer om några dagar igen för ett eventuellt möte. Efter mötet kastade jag barnen i säng och sedan andades jag några gånger innan jag satte igång diskmaskinen, tvättmaskinen och slog på datorn.

Nu bloggar jag som ni märker, ska snart kasta mig in i duschen och sedan kolla på Grey's Anatomy. veckans höjdpunkt på tv!!!

Nej nu är det duschen och sedan tvn och sömnen som kallar...

Natti natt på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar