måndag 23 april 2012

Bitterfitta nr 1

Rubriken är jag idag! En riktig bitterfitta! Som har ont i halsen, håller på att hosta lungorna ur mig pga rethostan, sinne trött och matt i hela kroppen efter att ha arbetat idag.
Ska det vara så svårt att göra en hostmedicin som man inte är färdig att kräkas av?

Har bakat idag, helt slut på bröd så är illa tvungen. Ny finns det alldeles säkert folk dom tänker att hela ICA är fullt med bröd. Sant, men orkade helt enkelt inte ta mig ber efter barngymnastiken, orkade ju knappt nåt när jag kom hem. Efter att jag vilat en liten stund kom orken tillbaka men då hade barnen redan pyjamaserna på sig och höll på att äta och gick sedan och la sig... Men men... Med facit i hand skulle jag ha kravlat mig ner till affären istället, men nu har vi iaf bröd i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar