söndag 22 april 2012

Livet är orättvist

Något annat går inte att säga. Det kan omöjligtvis finnas en vettig anledning till varför en liten 3-åring skall behöva gå igenom det Malva har gjort. Jag har inte träffat den lilla kämpen men har läst om henne och är med i Malva Kämpar gruppen på facebook.

Det är inte ok att en 3-åring blir sjuk och går bort, det är inte så naturens gång ska vara. De ska gå i åldersordning liksom, och inte från helt fel håll.

Jag lider med Malvas familj som natten till idag förlorade sin lilla kämpe. Jag har kramat mina barn en massa extra gånger idag och tackar min lyckliga stjärna för att vi alla är friska och krya. Ingen förälder, oavsett anledning, tycker jag ska behöva gå igenom det de gör ni, och har gjort under en längre tid.

Cancer är en hemsk sjukdom som bara tar och tar...

Usch, livet är bra orättvist ibland!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar