torsdag 19 april 2012

Lite bätte

Ja lite bättre är vi allt, men J har fortfarande feber men N är feberfri. Hon har lite hosta men inte så det stör henne. J däremot har en ordentlig hosta så Han nästan kräks.
Själv tror jag inte att jag har nån feber längre heller men är täppt och har ont i halsen.
Imorgon kommer älsklingen hem, hoppas bara vi inte gör så han blir sjuk också.

Har spenderat dagen med att dammsuga upp en skitstor spindel, vilket gjorde att jag fick dammsuga resten av huset med eftersom jag är livrädd för att den ska krypa ut igen. Utöver det har jag städat ur städskåpet som var fullt med grejer som egentligen skulle vara i garaget, där jag har ställt det nu ;)

Jag och sessan har spelat memory medan J mest har legat i sängen och inte gjort mycket. Idag har iaf båda barnen ätit ok.

Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar