måndag 16 april 2012

måndagen inleddes med VAB

Så är det. Veckan inleddes med att jag VABBAT. Barnen har haft mellan 39 och 40 graders feber även idag. Mot kvällningen så var den aningen lägre, "bara" 38,7

Imorgon passar farfar barnen tills han får jobb, så jag får iaf arbeta en del av dagen förhoppningsvis.
Sedan är det Zumba imorgon och efter det hämtar jag barnen hos farmor och farfar. Misstänker att det blir VAB även på onsdag så som J känenr sig nu. Han gråter nästan varje gång han hostar och inte ens mirakelkursen Vicks verkar hjälpa särskilt mycket, även fast jag har smort in både rygg och bröst.

Kom just på att jag har ännu en miraklkur på lut som syrran skickat från England för nåt år sedan... måste prova på stört, det har ju hjälpt tidigare även det.

Nej ju är det dags att sova, även jag hoppas på att sova bort några tiondelar av den lite högre tempen än vanligt som jag har haft en stund idag.

Natti natt på er!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar