torsdag 12 april 2012

Är det dags att ge upp?

Jag är trött igen, tröttare än innan semestern. Huvudvärken är tillbaka, det onda i nacke och axlar likaså. Har suttit framför datorn hela dagarna i 4 veckors tid snart. Hoppas vid gudarna att jag snart kan slå ihop allt och kunna andas ut igen.

Tycker mig vara klar men inser att en fråga är obesvarad, antar att det inte blev nåt av med det eftersom jag inte hört nåt, men frågar igen för säkerhets skull. Jo det blir sånt. Bara att börja göra om saker igen, men också denna gång med vetskapen om att tiden håller på att rinna ut. Och faktiskt tog den tom slut, men jag hade inte möjlighet att slutföra det då. Hoppas det går att göra klart imorgon, om det inte är låst. Det som får mig att må sämst och som gör mig som mest arg är att det hade kunnat vara klart, om jag gjort det själv och inte behövt vänta på andra. Känns som att det är mitt fel när jag inte får in saker i tid, även fast jag helt logiskt vet att så inte är fallet så är det ju så det ser ut uppåt...

Vill säga nåt men hur, jag blir arg så jag kokar men i detta fallet upplever jag att ett samtal bara kommer göra saken värre, hur länge får jag sedan ut för det samtalet? Men vad vet jag?!

Tror kanske det är dags att kasta in handduken, ge upp och se framåt istället. Allt i livet sker ju av en anledning sägs det ju!

Kram

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig. Sköt om dig nu och gör det som är bäst för dig.

    Massor av kramar,
    Puttan P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag saknar dig vännen... Hoppas du/ni är ok. Du vet var jag finns när/om du vill och orkar!! Kram Annica

      Radera