onsdag 31 augusti 2011

student ännu en gång ;)

Så var jag där igen, jag som inte skulle studera något mera... men nu kliar det i fingrarna igen.
Jag vill så mycket... hoppas bara att jag orkar med allt, men det borde inte vara någon fara, denna kurs, som jag för övrigt började HT09 skall nu äntligen slutföras, precis som nästa logistikkurs skall göras senare. Då blev det av olika anledningar för mkt med både heltidsjobb, studier och familj, speciellt som maken mkt ofta låg ute på jobb och inte kunde hjälpa mig här hemma...

Kom idag åt kursen på blackboarden och har börjat läsa böckerna igen, väntar på att föreläsningarna och inlämningsuppgifterna skall komma ut så att jag kan börja med dem så fort som möjligt.

Nehe, nu sitter jag i köket och har just lagt ihop böckerna, ska ta med mig en kopp te in i sovrummet och krypa ner under täcken, förhoppningsvis med en varm och go make i sängen... övervägde en kort stund att kanske gå ner i källaren och ta ett pass på crosstrainern men tror jag hoppar över det idag. Tar ett träningspass imorgon istället och så försöka passa in ett till under helgen.

Nu tackar jag för mig för idag och önskar er som vanligt en god natt och en trevlig morgondag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar