söndag 17 juli 2011

Lördagen som varit, och söndagen som är...

har varit ganska lugnt i helgen tycker jag...Jag bakade så gott som hela dagen igår medan barnen var på kalas till kl 16.
J & C med barn kom över en sväng på em och busade och fikade lite. Mysigt värre.

Mot kvällningen tog jag , D & barnen bilen ner till Zorba och åt med god aptit... sååå gott.

Eftreåt åkte vi ut till Kulinge och snackade skit med underbara Anna med sambo ett tag och
vi pratade om att idag söndag hitta på nåt med barnen, lite busande runt på de oliak lekparkerna i Kolsva,
det brukar de ju tycka är roligt.

När vi kom hem gick jag ut i trädgåden i 2-2,5 timem och rensade ogräs på uppfarten. Har tänkt på det länge men det har helt enkelt inte blivit av, men nu så är iaf det mesta borta :)
Så nu på morgonen har vi ätit lite frukost och barnen har glott lite på tvn medan jag tog ett varv med snabeldraken inför Anna och barnens besök samt eftermiddags besök frfån Norrköping (tror jag deet är iaf), en tidigare arbetskamrat till D när han körde lastbil.

Nej jag skall ta och sätta i mig ännu en kopp kaffe och göra oss klara för att gå iväg.

Kramar till er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar