söndag 10 juli 2011

4 veckor kvar...

till min semester, jisses så lång tid... det är när sonen börjar förskoleklass...
skönt att kunna vara hemma och möta upp honom när han går hem från förskoleklass
den första veckan känns det som, stor omställning, dags för honom att bli stor kille... hjälp!!!
VAD HÄNDE?!?! HUR BLEV MIN BEBEIS STORA KILLEN SÅÅÅ FORT!!!!!

Han verkar tycka att det skall blir roligt iaf och det är huvudsaken.



Imorgon är det återigen dags frö arbete. Det är jag och I på kontoret i en vecka till innan hon
går på semester och byts ut mot M som kommer tillbaka från sin. Det är skönt att variera sina
arbetsuppgifter lite till och från nu under semester, även om det tidvis är en ganska stor utmaning...
tur att nån av verkmästarna alltid e där.. hehe.

Jag har jobbat hårt på att njuta av dagen idag. Har varit ute med barnen på en cykeltur, blev en kort en eftersom vi bjöds på kaffe hos grannen över gatan för att sedan gå/cykla hem efteråt när vädret inte alls blev särskilt bra. Regn och åska...men det gick ganska snart över som tur är.

I veckan måste jag ta tag i det som skall föreställa vår trädgård. Behöver klippa av häckarna lite, ansa lite i de så kallade rabatterna tror jag och lite smått och gott... inte kul alls. Då sysslar jag hellre inomhus, jag är inte direkt nån blomtjej ;) de dör bara jag tittar på dem... haha.

Nej nu skall jag ta och förpassa mig till sängen. Jobb står som sagt på morgondagens schema samt middag hos svärföräldrarna efteråt, svåger med tjej e hemmavid så då gäller det att passa på att träffa dem lite.

Sov gott och ha en trevlig morgondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar