onsdag 20 juli 2011

Irriterad och less...

det är jag det idag. Jag är trött, längtar efter semester, tycker inte att jag hinner allt jag borde
varken hemma eller på jobbet nu :(  Detta sammanlagt gör mig irriterad..  och inte blev jag gladare av att börja hemkomsten med att vika 3 tvättkorgar med ren tvätt, plocka ur diskmaskinen och plocka i den igen samt plocka upp saker som låg utspridda lite överallt.

Sedan kom mamma och Tor på besök. Trevligt. Barnen kom hem från farmor och farfar efter en stund och blev riktigt glada över att mormor var och hälsade på.

Själv har jag de senaste dagarna promenerat en massa med härliga A som är hemmavid en vecka innan de återigen far hemåt mot Norrland igen. Så skönt att träffa henne och snacka en massa skit. Igår cyklade jag ut till henne, sedan gick vi ca 7 km och så cyklade jag hem sedan.. perfekt kväll. Idag var det lite zumba-introduktion, crosstrainern och en kort kort löpvända efteråt som gällde... men det kändes kan jag säga. Blev helt genomsvettig. Såååå skänt att komma ut en vända det sista jag gjorde så att jag fick lite frisk luft även idag. Imorgon blir det förhoppningsvis ännu en promenad, om inte annat så tar jag nog en själv om ingen vill med. Nu är det dags att säga god natt för idag och se till att få lite sömn innan ännu en dag på jobbet börjar...

Kramar i massor till er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar