söndag 24 juli 2011

Beachvolley!!!!

Japp, rubriken är vad vi ägnade oss åt igår eftermiddag. Vi var 10 personer som samlades hos oss, gick till Malmaskolan och spelade beachvolley i ca 3 timmar... det var superkul och ganska jobbigt. Jag behagade ju så klart göra illa mitt andra knä lite men tror det ska repa sig ganska snart igen. Efteråt gick vi tillbaka hem till oss och grillade,åt och drack lite gott under kvällen. Det var trevligt för tre av mina bröder kom och hade en trevlig kväll. Barnen var under kvällen hos farmor och farfar eftersom vi bestämt redan innan att det skulle vara barnfritt, både för deras och vår skull, när det är alkohol inblandat.

Underbara vännen Anna och hennes sambo Kjelle var också med, så härlig när de är "hemma" då och då, och roligt att vi hinner med att träffas och hitta på lite roligheter.

Idag blev det inte mycket gjort. Har cyklat ut till Anna's föräldrar och tillbaka ca 1,6 mil med kläder de glömde. Fakturerat lite åt pappa har jag iof gjort och sett till så han fått lön med ;)

Maten fick bli pizza/kebab idag och blev så bra att det blev kvar till min matlåda samt lunch till resten av familjen imorgon. Det är ju kanon.

Nej jag är lite seg idag så ska ta och krypa ner i sängen med en bra bok nu efter att jag tagit en underbart avslappnande bad...

Natti natt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar