lördag 16 juli 2011

Ännu en vecka har gått...

och semestern närmar sig... inte fort men den närmar sig iaf. Det har kort sagt varit kaos på jobbet denna vecka så jag har nog inte varit alltför trevlig att ha att göra med hemma. Men men, man ska inte ta med arbetet hem men ibland blir det ju så ändå, eller iaf humöret tar man med hem ;)

Maken har äntligen fått semester, 3 välbehövda veckor, och det betyder ju även att barnen blev lediga 2 extra veckor...( de skulle nämligen vara lediga med farmor och farfar v. 31 iaf) utöver v. 31-33. Skönt för dem att slippa gå upp tidigt. Men känner jag min man rätt så är det nog nån tur inte till kontoret iaf som gäller ;) men men, så är det väl i den positionen han är.

Helgen blir lugn. Det blir kalas för busungarna idag hos lilla E, barnen tjatar öronene av mig redan om att är det inte dags för kalas ännu, och det börjar inte förrän kl 13!!! Hehe... kul att de har kompisar de saknar när de inte umgås. Vänner är alltid bra att ha!!

Nej nu skall jag ta en kopp kaffe innan jag fortsätter med mitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar