måndag 25 juli 2011

Inlines

Jippie... bromsen till mina inlines hämtade jag upp idag efter jobbet. Jag lyckade styvärr ha sänder en skruv men som den underbare man jag har så ordnade han till det så jag fick köra min efterlängtade tur igen :)

Slutade med att jag tog en tur på ca 22 km på ungefär  timme och  min... kändes kanonbra.. men precis som det var tänkt så var jag aningen slut på slutet, speciellet som jag försökte hänga på en kille på rullskidor.... kan berätta att det inte alls gick särskilt bra... hehe.

Nej nu skall jag krypa ner i sängen och sova så jag orkar med morgondagens arbetspass och förhoppningsvis även ett träningspass...

Jo förresten... idag tog jag tag i det faktum att sonen har vuxit ur hela sin garderob... jag skojar inte, så det var till att beställa nya kläder. Fakturan slutade på ungefär 6000 kr... då var det kanske 2000 till mig och dottern och resten till sonen. Men nu är det iaf på gång att komma hem kläder i rätt storlek och även fina och bra kläder nu när han börjar förskoleklass.

Natti natt och tack för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar