onsdag 18 januari 2012

Uppdatering!

Jaha vad har jag gjort sedan jag skrev sist... en kompis var över och fikade och ställde då
frågan vad vi gjort sedan vi sågs sist... ehh. Inget, eller jo det har vi faktiskt. I lördags
lämnade vi barnen med farmor och farfar medan jag och maken kastade allt skräp som
blev när vi rensade ur garaget på fredag kväll. Jisses vad grejer som har varit trasiga, helt onödiga att
någonsin spara och annat skräp som vi har kastat. Mycket skit HADE vi ;)

Jag är nöjd må jag säga. Nu ska bara det lilal som är kvar sorteras in i det lilla förrådsrum vi har i garaget.

Har idag städat av, burit in en massa ved, maken tvättade för fullt när jag kom hem så det har jag fortsatt med under kvällen. Vikit tvätt och så har jag kastat ihop en tårta till prinsessan som fyller 5 år imorgon.
Innan hon gick och lade sig idag hjälpte hon mig att baka 2 kladdkakor. Är så mysigt att ha henne med på sånt, även om det blir lite krångligare och tar liiite längre tid. Duktig är hon, och konstigt nog är inte prinsen överhuvudtaget intresserad av köket. Tråkigt tycker jag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar